Κλιμακώνονται οι κινητοποιήσεις των κατοίκων της Βορειοανατολικής Αττικής για την επιβολή διοδίων στο τμήμα της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας, το οποίο βρίσκεται εντός της Αττικής. Και αυτό διότι η κεντρική αυτή οδική αρτηρία εξυπηρετεί τις καθημερινές ανάγκες των πολιτών, καθώς, όπως τονίζουν οι ίδιοι, αποτελεί συνέχεια του οικιστικού ιστού της Αθήνας.
Στο πλαίσιο αυτό, οι εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης της Βορειανατολικής Αττικής κατέλαβαν συμβολικά την Κυριακή 20 Δεκεμβρίου τα διόδια των Αφιδνών, αντιδρώντας στην τιμολογιακή πολιτική της κοινοπραξίας που ανακατασκευάζει το τμήμα της Εθνικής Οδού Αθηνών –Λαμίας. Οι 12 δήμαρχοι και κοινοτάρχες της περιοχής ζητούν να πληρώνουν 0,73 ευρώ για τα 20 χιλιόμετρα που είναι η απόσταση για την Αθήνα και όχι 1,85 ευρώ που όπως λένε, αντιστοιχούν σε απόσταση 51 χιλ. με βάση τη σύμβαση.
("ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΚΤΗ")
Οι αγαπητοί Δήμαρχοι και Κοινοτάρχες με τις "πρωτοβουλίες" τους αυτό το μήνυμα "κατόρθωσαν" να περάσουν. Ότι δηλαδή οι αγωνιζόμενοι κάτοικοι της Βόρειας Αττικής το μόνο που διεκδικούν είναι η μείωση της τιμής των διοδίων!
Φυσικά δεν είναι έτσι! Ή μάλλον δεν είναι έτσι για τους αγωνιζόμενους κατοίκους.
Ο αγώνας γίνεται για την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ.
Δεν είναι δυνατόν να πληρώνουμε σε δρόμους που έχουμε χιλιοπληρώσει για να κατασκευασθούν και να συντηρηθούν.
Δεν είναι δυνατόν να πληρώνουμε για να πάμε στις δουλειές μας, για να πάμε στις Δημόσιες Υπηρεσίες (Εφορία, Ι.Κ.Α. κ.λ.π.)
Δεν είναι δυνατόν να πληρώνουν τα παιδιά μας για να πάνε στα Σχολεία τους και τα Φροντιστήρια.
Καλούμε τους Δημάρχους και Κοινοτάρχες να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να αγωνισθούν μαζί με τους κατοίκους.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥΣ!
Καλημέρα, μια παρατήρηση. Φυσικά και έχουμε χρυσοπληρώσει μέσω του ΤΕΟ τους δρόμους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά, από εδώ και στο εξής ποιος θα πληρώνει για τη μελλοντική συντήρηση αν καταργηθούν εντελώς τα διόδια όπως προτείνετε ; Υποθέτω πως πάλι εμείς, μέσω των φόρων μας.
Δεν είναι πιο δίκαιο να κατασκευάσει το κράτος "δωρεάν" (βάζω εισαγωγικά επειδή τίποτα δεν είναι δωρεάν με τη φορολογία) ποιοτικούς παράδρομους και η Ε.Ο. να διαχειριστεί από ιδιωτικές εταιρείες στις οποίες (αν θέλουμε να επιλέγουμε το δρόμο τους) θα πληρώνουμε φθηνότερα και σύμφωνα με το Κλειστό Σύστημα(0,73ευρώ) απ'ότι προηγουμένως και παράλληλα να καταργηθεί το ΤΕΟ και να μειωθούν τα τέλη κυκλοφορίας;
Καλή χρονιά.
Δημήτρης Σταύρου.