Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009

ΔΙΟΔΙΑ. Η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΕΧΕΙ ΔΙΕΞΟΔΟ


Επειδή όλοι τα ακουμπήσαμε χοντρά στα διόδια κατά τη διάρκεια των διακοπών, προσέξτε αυτό:

Σας ενημερώνω ότι κατόπιν προσφυγής μου στα δικαστήρια κατά του σημερινού συστήματος είσπραξης διοδίων, έχω δικαιωθεί δύο φορές και κάνοντας χρήση των δικαστικών αποφάσεων, πληρώνω κάθε φορά που περνάω διόδια το αναλογούν αντίτιμο (αναλογικά) των χιλιομέτρων μέχρι του σημείου που ταξιδεύω και όχι το συνολικό μέχρι του τέλους κάθε αυτοκινητοδρόμου.

Στο δικαστήριο , που οδηγήθηκα κατόπιν της αρνήσεώς μου να πληρώσω διόδια στον αυτοκινητόδρομο Αθήνας –Πάτρας ισχυρίστηκα ακριβώς τα παρακάτω και δικαιώθηκα: «Εφ’ όσον όταν χρησιμοποιώ κάθε δημόσιο μέσο μεταφοράς πληρώνω το αναλογούν εισιτήριο για τον τόπο προορισμού μου, πώς είναι δυνατόν να πληρώνω στη Κόρινθο το ποσό για διόδια μέχρι τη Πάτρα, όταν εγώ κατευθύνομαι μόνον μέχρι το Κιάτο;;;» . Δικαιώθηκα και κάθε φορά που περνώ τα διόδια τους παραδίδω μια φωτοτυπία της απόφασης και 0,50 λεπτά αντί των 2 ευρώ. Μου δίδουν ιδιόχειρη απόδειξη και περνάω.

Το ξεπούλημα των διοδίων στους ιδιώτες σημαίνει και νέες αυξήσεις στα διόδια. Αν εγώ δικαιώθηκα στη διαμάχη με το ΤΕΟ (Εθνικό Ταμείο Οδοποιϊας) η αντιπαράθεση με τους ιδιώτες είναι περισσότερο εύκολη. Τα δικαστήρια τους αντιμετωπίζουν σκληρότερα από όσο αντιμετώπιζαν αυτό το ίδιο το Κράτος. Οι ιδιωτικές εταιρείες πρέπει να πάρουν το μάθημά τους!

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΚΑΝΤΕ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ – ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ ΝΟΜΙΚΑ!

Ανδρέας Σπάρτας

ΠΗΓΗ: http://www.antinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου