Ισχυροί αποδεικνύονται τελικά οι δεσμοί συγκεκριμένου εργολαβικού ομίλου και των στελεχών του, με την νέα, αδιάφθορη, (υποτιθέμενη) άφθαρτη, άσπιλη και αξιοκρατική διακυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και του πρωθυπουργού κ. Παπανδρέου, αφού ήδη δύο (2) μεγαλοστελέχη του ομίλου έχουν διοριστεί Γενικοί Γραμματείς υπουργείων.
Συγκεκριμένα, η αρχή έγινε πριν από περίπου ένα μήνα με τον διορισμό της κ. Μαρίας Καλτσά ως Γενικής Γραμματέως Πολεοδομίας & Χωροταξίας στο ΥΠΕΚΑ (διάβασε εδώ).
Ακολούθησε πριν από λιγες μέρες, με καθυστέρηση ομολογουμένως, η τοποθέτηση του κ. Σέργιου Λαμπρόπουλου ως Γενικού Γραμματέα Συγχρηματοδοτούμενων Έργων στο Υπ.Υ.Με.Δ.
Τα δύο παραπάνω πρόσωπα και ήδη Γενικοί Γραμματείς υπήρξαν μέχρι χθές ενεργά μεγαλοστελέχη του ομίλου ΓΕΚ - ΤΕΡΝΑ των κκ. Καμπά και Περιστέρη.
Η κ. Καλτσά διετέλεσε ενεργό μέλος του Δ.Σ. της ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ και ο κ. Λαμπρόπουλος τεχνικός σύμβουλος και Δ/ντής στη "ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.", εταιρεία που σύστησε η Ελληνοϊσπανική Κ/Ξ που έχει αναλάβει την κατασκευή της Ιόνιας Οδού (συμμετέχει σ' αυτή η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ) και που εισπράττει τα υπέρογκα διόδια στην εθνική οδό Αθηνών -Λαμίας καθώς και στο παράπλευρο οδικό δίκτυο.
Δικαίως λοιπόν αναρωτιέται κανείς, πως είναι δυνατόν οι μέχρι χθές αντίδικοι και πολέμιοι των συμφερόντων του Ελληνικού Δημοσίου να μεταλλάχθηκαν εν μια νυχτί και εν μέσω opengov.gr;;; σε υπερασπιστές, τιμητές και θεματοφύλακές του;
Το θέμα είναι πέρα για πέρα ΗΘΙΚΟ αλλά και ουσιαστικό.
Πως μπορεί από τη μια ο υπουργός κ. Ρέππας, μετά τις έντονες διαμαρτυρίες και τις δικαιολογημένες, δυναμικές κινητοποιήσεις των κατοίκων της βορειοανατολικής Αττικής κατά της επιβολής, τόσο των υπέρογκων τιμών διοδίων, όσο και των σταθμών διοδίων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο, να εξαγγέλλει μείωση των τιμών αυτών εις βάρος των εσόδων του Ελληνικού Δημοσίου και επανεξέταση της σύμβασης παραχώρησης για την Ιόνια Οδό και από την άλλη να διορίζει Γενικό Γραμματέα στο υπουργείο του και υπεύθυνο για το θέμα αυτό, τον άνθρωπο εκείνο που ως Δ/ντής και σύμβουλος της "ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΕ" επέβαλλε τις τιμές αυτές δικαιολογώντας τις ως "τήρηση και εφαρμογή της σύμβασης παραχώρησης";
Τι θα έχει να πει τώρα ο κ. Λαμπρόπουλος για την μεγάλη και αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην εκτέλεση των έργων και στην μη τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων για την παράδοση συγκεκριμένων οδικών τμημάτων στο τμήμα Αντίριο - Ιωάννινα από την μέχρι χθές εργοδότρια εταιρεία του; δεν προκύπτει άραγε εκεί "τήρηση και εφαρμογή της σύμβασης παραχώρησης";
Τι θα έχει να πει άραγε ο κ. Λαμπρόπουλος για τα όσα υποσχόνταν το καλοκαίρι του 2008 κατά την επίσκεψη του ως επικεφαλής του ελληνοϊσπανικού κλιμακίου στα εργοτάξια του Αντιρίου παρουσία του τότε Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος κ. Σπύρου Σπυρίδων;
Ποιους θα πιέσει τώρα άραγε ο κ. Λαμπρόπουλος, ως αρμόδιος Γενικός Γραμματέας, θα την επίσπευση της εκτέλεσης των έργων και από ποιους θα ζητήσει εξηγήσεις για την καθυστέρηση στην εκτέλεση των έργων αλλά και για τις υπέρογκες τιμές των διοδίων, οι οποίες επουδενί δεν συμβαδίζουν με την πρόοδο των έργων και στις οποίες και ο ίδιος συνέβαλλε; μήπως από τα πρώην αφεντικά του;
Ποια η αξιοπιστία και η δυναμική του για την επιβολής των κυβερνητικών εντολών, αποφάσεων και πολιτικών απέναντι στα πρώην αφεντικά και εργοδότες του;
Προφανώς ΚΑΜΙΑ!!!
Και δεν ντρέπονται καθόλου!
(από το www.inews.gr)
kapote ipirxe mia oikogenia pou katadinastepse ton roumaniko lao kai to onoma autis tis oikogenias tsaouseskou oi roumanoi tou ektelesan edo kaneis den andidra kati simveni tosi sapila re paidia ntropi!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή